设为首页收藏本站

科技论坛

 找回密码
 注册
查看: 13279|回复: 34

[技术] 玻璃钢船体制造 渔船 800

[复制链接]
发表于 2015-7-18 11:51:49 | 显示全部楼层 |阅读模式
这艘玻璃钢渔船是采用阳模技术进行船体糊制。感兴趣的朋友也可以做一些小型的类似船模入手,技术熟练后再进行大型下班钢船建造。好了,先让我们来看看这艘玻璃钢船的成品如何。

玻璃钢船体制造 渔船 800

玻璃钢船体制造 渔船 800


玻璃钢船体制造 渔船 800

玻璃钢船体制造 渔船 800


玻璃钢船体制造 渔船 800

玻璃钢船体制造 渔船 800


玻璃钢船体制造 渔船 800

玻璃钢船体制造 渔船 800


 楼主| 发表于 2015-7-18 11:54:53 | 显示全部楼层
这艘玻璃钢船安装的是:福特汽车发动机,型号为:Motor: Ford 200ks 6000 kubika, kopca ZF63A 1:1.25

这艘玻璃钢船安装的是:福特汽车发动机

这艘玻璃钢船安装的是:福特汽车发动机

玻璃钢船尾舵及螺旋桨

玻璃钢船尾舵及螺旋桨

玻璃钢船尾舵及螺旋桨

 楼主| 发表于 2015-7-18 11:56:18 | 显示全部楼层
Brzina 20milja na 2300obrtaja od maksimalnih 2700.

玻璃钢船航行

玻璃钢船航行


玻璃钢船航行

玻璃钢船航行


玻璃钢船航行

玻璃钢船航行

 楼主| 发表于 2015-7-18 11:58:44 | 显示全部楼层
这是已经准备好的玻璃钢船模具:

玻璃钢船模具船身

玻璃钢船模具船身


玻璃钢船模具船身

玻璃钢船模具船身


玻璃钢船模具船身两侧板

玻璃钢船模具船身两侧板


玻璃钢船模具船身

玻璃钢船模具船身


玻璃钢船模具船甲板

玻璃钢船模具船甲板

 楼主| 发表于 2015-7-18 12:00:01 | 显示全部楼层
Ideja je potekla od broda Aprea fratelli 750 (7.5x2.5m). Brod sa slike je sa dosta dodatne opreme. Standardni sa jednim motorom 120-140ks dodje 100.000eura+iva(pdv). List kormila standard-ploca od inoksa. Prvi Gozzo 800 je izuzetno upravljiv i u voznji krmom. Propela i list kormila su se lijepo "uparili". Moze da se stavi i fabricki liveni timun, ako to izabere kupac.

玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造



玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造

 楼主| 发表于 2015-7-18 12:02:41 | 显示全部楼层
Poludeplasmanski trup
Dužina trupa: 8.10m
Dužina trupa sa krmenom platformom: 8.75m
Širina trupa: 2.95m
Težina sa opremom: 2800kg
Nosivost: 8 osoba
Broj kreveta: 2 ili 2+1
Tank goriva: 2x120l
Tank vode:100l
Pogon: brodski motor 50-250Ks
Trup i paluba od stakloplastike ručno laminiran (sendvič konstrukcija sa Airex-om)
Trup ojačan uzdužnim i poprečnim rebrima
Moci ce da se poruci samo kompletan. Cijena-uskoro...
Poliranje, nanošenje odvajača...

玻璃钢船阴模表面处理

玻璃钢船阴模表面处理

玻璃钢船阴模表面处理

玻璃钢船阴模表面处理

玻璃钢船阴模表面处理


玻璃钢船阴模表面处理

玻璃钢船阴模表面处理


 楼主| 发表于 2015-7-18 12:04:29 | 显示全部楼层

喷脱模剂

喷脱模剂


喷脱模剂

喷脱模剂


喷脱模剂

喷脱模剂


喷脱模剂

喷脱模剂

 楼主| 发表于 2015-7-18 12:05:38 | 显示全部楼层
Stigao je mat, roving, airex, lantor coremat, i ostali "začini".

玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造

 楼主| 发表于 2015-7-18 12:06:24 | 显示全部楼层
Prvi slojevi 300g mata na svim kalupima. Već osušeni, prebrušeni i spremni za sledeće slojeve(slika 2). Na palubi stoje ploče Airex-a koje koristimo za ojačanja kokpita, palube, gazišta...

玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造


玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造


玻璃钢船体制造

玻璃钢船体制造

 楼主| 发表于 2015-7-18 12:07:48 | 显示全部楼层
Dva dana akcije.
Paluba
Postavili smo "drugu turu" slojeva mata, ukrojili i postavili Airex, postavljen Coremat Xi Lantor.
Sve to prekriveno sa matom 450g, i pripremljeno za sledeće "trosloje".

Trup
Postavili smo "drugu turu" slojeva mata i pripremljeno za sledeće "trosloje".
Da bi laminati bili kvalitetni, izmedju svih slojeva ima puno brušenja, kontrola, a ponekad i ispravljanja greški.
Mnogo posla...
Napokon vikend, odmor, crteži i dizajn enterijera.

船体糊制

船体糊制


船体糊制

船体糊制


船体糊制

船体糊制


船体糊制

船体糊制


船体糊制

船体糊制


船体糊制

船体糊制


您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

辽公网安备 21100402204006号|科技论坛 ( 辽ICP备07501385号-1   

GMT+8, 2018-9-22 16:04

Powered by tech-domain X3.4 Licensed

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表